سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیشرفتهترین خودروهای سال 2019 به انتخاب Carbuzz

پیشرفته‌ترین خودرو‌های سال 2019 به انتخاب Carbuzz


 

  • پیشرفته‌ترین خودرو‌های سال 2019 به انتخاب Carbuzz

    944941

    13 دی 1398 - 13:24

    5096 

    وب‌سایت پدال: خودروسازان در سال 2019 نیز تلاش داشتند مرز‌های مربوط به یک خودرو را جابجا کنند. ما خودرو‌های پیشرفته زیادی را در سال جاری تست کردیم، خودرو‌هایی که نامزد دریافت عنوان پیشرفته‌ترین خودروی سال بودند. برخی خودرو‌هایی که نتوانستند جزو فینالیست‌های ما باشند عبارت‌اند از آئودی Q8، ب ام و آلپینا B7 و ولوو XC90.

    پیشرفته‌ترین خودرو‌های سال 2019 به انتخاب Carbuzz

    سه خودرویی که Carbuzz انتخاب کرده جزو پیشرفته‌ترین خودرو‌های دنیا بوده و از نظر سیستم‌های اطلاعات سرگرمی، ایمنی، ارتباط گوشی‌های هوشمند و… سرآمد هستند. اگر تکنولوژی را دوست دارید پس حتماً این خودرو‌ها را نیز دوست خواهید داشت.

    فینالیست: تسلا مدل 3

    پیشرفته‌ترین خودرو‌های سال 2019 به انتخاب Carbuzz

    چگونه می‌توان یکی از مهم‌ترین خودرو‌های سال یعنی تسلا مدل 3 را نادیده گرفت؟ این همان تسلایی است که باعث آشنایی توده مردم با خودرو‌های الکتریکی شد و قیمت پایه 39990 دلاری آن بسیار کمتر از قیمت تسلا مدل S یا X می‌باشد. این خودرو با استایل جذاب، برد الکتریکی احساس‌برانگیز و شتاب گیری قابل‌توجه مورد اقبال عموم قرار گرفته است.

    پیشرفته‌ترین خودرو‌های سال 2019 به انتخاب Carbuzz

    از نظر تکنولوژی هم هیچ کمبودی وجود ندارد. سیستم اتوپایلوت تسلا جزو بهترین سیستم‌های نیم خودران بازار بوده و این برند پیشروی مد این روز‌ها یعنی “گوشی به عنوان کلید” است. این خودرو همچنین از به‌روزرسانی از راه دور سود می‌برد. شما شاید صبح از خواب بیدار شده و بفهمید که تسلا مدل 3 می‌تواند زبان جدیدی را به شما یاد دهد. در کل باید گفت تسلا مدل 3 یکی از پیشرفته‌ترین خودرو‌های سال 2019 است.


    فینالیست: لینکلن آویاتور 2020

    پیشرفته‌ترین خودرو‌های سال 2019 به انتخاب Carbuzz

    آویاتور جدیدترین تلاش این برند آمریکایی برای تکرار جادوی نویگیتور در بسته‌ای ارزان‌تر است. قیمت این خودرو از 51100 دلار شروع می‌شود، اما برای خرید مدل قوی گرند تورینگ هیبرید باید 68800 دلار پرداخت کنید. مدل استاندارد از پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتری توئین توربوی 400 اسبی استفاده می‌کند درحالی‌که قدرت مدل گرند تورینگ به 494 اسب بخار می‌رسد. ما پیش از این هم تکنولوژی پلاگین هیبریدی را دیده‌ایم، اما اینبار از این قوای محرکه به عنوان گزینه‌ای پرفورمنس نام برده شده است.

    پیشرفته‌ترین خودرو‌های سال 2019 به انتخاب Carbuzz

    لینکلن از نظر تکنولوژی هیچ کمبودی ندارد. لینکلن هم مثل تسلا به مالکان اجازه می‌دهد تا با موبایل خود خودرو را باز و بسته کرده و وضعیت سوخت و شارژ را بررسی کنند. از جمله تجهیزات سفارشی این خودرو می‌توان به صندلی‌هایی با تنظیم در 30 جهت، سیستم صوتی سه‌بعدی با 28 بلندگو و… اشاره کرد. آویاتور به‌صورت استاندارد از کوپایلوت 360 سود برده و از جمله ویژگی‌های ایمنی سفارشی آن می‌توان کروز کنترل تطبیقی، دستیار ترمز عقب و دستیار پارک عقب را نام برد.


    برنده: مرسدس بنز GLE 2020

    پیشرفته‌ترین خودرو‌های سال 2019 به انتخاب Carbuzz

    مرسدس بنز GLE 2020 از نظر ظاهری جذاب‌ترین گزینه کلاس خود نیست، اما واقعاً از تکنولوژی‌های مدرن و جذابی سود می‌برد. مدل پایه GLE 350 مجهز به پیشرانه 4 سیلندر قیمت آغازین 53700 دلاری دارد، اما بهتر است مدل GLE 450 را انتخاب کنید که به پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتری 362 اسبی مجهز بوده و قیمت 61150 دلاری دارد.

    پیشرفته‌ترین خودرو‌های سال 2019 به انتخاب Carbuzz

    این مدل نه تنها قوی‌تر است بلکه از سیستم هیبریدی ملایم 48 ولتی با نام EQ بوست سود می‌برد. این سیستم قدرت بیشتر را تدارک دیده و در زمان استارت/استاپ خودرو را به پیش می‌برد. سیستم یاد شده همچنین با آپشن 8100 دلاری مرسدس یعنی کنترل بدنه فعال E همکاری می‌کند. این پکیج شامل فنر‌های بادی با تنظیم الکترونیکی است که در پیچ‌ها به کنترل تعادل و وزن خودرو کمک می‌کند. نتیجه اینکه GLE جدید تقریباً فاقد تکان‌های بدنه بوده و از دست‌انداز‌ها به گونه‌ای رد می‌شود که انگار اصلاً دست‌اندازی وجود ندارد!

    GLE یکی از اولین محصولات مرسدس است که از جدیدترین سیستم اطلاعات سرگرمی MBUX استفاده می‌کند. این سیستم جایگزین کامند شده و به سرعت خود را به عنوان یکی از بهترین‌های بازار نشان داده است. این سیستم را می‌توان از طریق لمسی، پد و کنترل‌های روی فرمان یا به‌صورت صوتی فعال و کنترل کرد. این سیستم از دو صفحه‌نمایش تشکیل شده است. پشت آمپر‌های دیجیتالی بسیار قابل شخصی‌سازی بوده و حتی نقشه‌ی تمام‌رنگی را نیز نشان می‌دهد.

    پیشرفته‌ترین خودرو‌های سال 2019 به انتخاب Carbuzz

    مرسدس همچنین یک ویژگی جالب با نام ویدئوی افزودنی را برای ناوبری در نظر گرفته که از سیستم دوربین خودرو برای ارائه اطلاعات زنده روی مسیر ناوبری استفاده می‌کند. همان‌گونه که از یک شاسی‌بلند لوکس با این قیمت انتظار دارید، تکنولوژی‌های زیادی وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان صندلی‌های ماساژوردار، تصفیه هوای داخل کابین، نورپردازی با 64 نور گوناگون، آفتاب‌گیر‌های برقی و درب‌هایی با مکانیسم بسته شدن راحت را نام برد. اگر آپشن‌های زیادی را انتخاب کنید قیمت خودرو سریعاً بالا خواهد رفت، اما واقعاً ارزشش را دارد.

    منبع: carbuzz